(: دیـــوآنـــگیـــــــ هـــآیـــِـــ دُخـتــَـریـــ فیــــروزِه ایـــــ :)

نیــست مــَــرا جـُـز " تـــــــ❤️ الله ❤️ــــــو" دَوا . . .

(: دیـــوآنـــگیـــــــ هـــآیـــِـــ دُخـتــَـریـــ فیــــروزِه ایـــــ :)

نیــست مــَــرا جـُـز " تـــــــ❤️ الله ❤️ــــــو" دَوا . . .

گمشده!!

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

چند روزی است که احساس گم شدن دارم...!

کی ؟! و کجا ؟! و چگونه؟!

راستش نمیدانم..!

حتی مهم هم نیس..

کلافگی، استرس، خستگی، بی خوابی،

و مهم تر از همه این ها،

خود درگیری های دوباره من...

دلم یک ضربه مغزی محکم میخواهد...

و خواب و خواب و خواب..

.

.

 رها رها رها من...!!

--------------------------------------------------------------

هردوتا شان قهر کرده اند...

من تنهام!

و این تنهایی حقمه!

آدم باید سزای عهد شکنی هایش را بدهد..!:)

.

.

کاش میشد پیدا شوم!

کاش میشد آشتی کنند!

کاش..!

آخ دلم آرامش میخواهد..!

.

.

....:)

یاعلی..:)

۹۵/۱۱/۰۳ موافقین ۴ مخالفین ۰
دیــوآنهــ _ فیــروزهـــ ایـــ :)

نظرات  (۳)

آخ .... دلم آرامش میخواهد ....! 
هم :) و هم :(
پاسخ:
):)
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۳۵ بانوی سکوت
امیدوارم هر چی زودتر پیداشی بانو...
و همیشه ی همیشه ی همیشه خوب باشی...😊

پاسخ:
...:)
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۳۴ یک نویسنده
پیدایت می کنم. ولی تو نیز پیدایم کن که من هم خسته ام. من هم گمگشته ام...
پاسخ:
آدم وقتی گم میشه ک خودشو فراموش کرده باشه... 
ی بار دیگ ازاول بخودمون نگاه کنیم... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی