(: دیـــوآنـــگیـــــــ هـــآیـــِـــ دُخـتــَـریـــ فیــــروزِه ایـــــ :)

نیــست مــَــرا جـُـز " تـــــــ❤️ الله ❤️ــــــو" دَوا . . .

(: دیـــوآنـــگیـــــــ هـــآیـــِـــ دُخـتــَـریـــ فیــــروزِه ایـــــ :)

نیــست مــَــرا جـُـز " تـــــــ❤️ الله ❤️ــــــو" دَوا . . .

یک دقیقه بیشتر از شب های قبل!!

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ق.ظ

امشب یلدا...:)

اینجا خوابگاه...

ته این هفته لعنتی رسید ب طولانی ترین شب سال...

آن هم جایی که، دلت پیش آدم هایی باشد کیلومتر ها آن طرف تر...!

بگذریم...:)

فقط قبل از گذشتن ،

خیلی سخت گذشت ...خیلی!!:)

و منی که این هفته تمامش را فکر کردم ..همراه با کمی موسیقی...:)

فکر کردنی که بخاطرش از درس و دانشگاه و امتحان هم زدم...حتی امتحان فردا!

زندگی شاید مهمتر باشد...:)

و خدایی که هنوزهم حواسش به من هست...حواسش هست که من بالاخره میخواهم بروم به آن عزیزترین فیروزه ای مقــ❤ـــدس من...:)

و کاش که واقعا بشود..!!

آخردلم آنقدر پُر است که فقط فیروزه ای مقدس آرامش میکند..!!

و خدایی که صدایم را شنید وقتی صبح گفتم دلم برف میخواد...و حالا برف بارید...برف دوس داشتنی...اولین برف امسال...:)

.

.

.

وفال حافظ امشبم...

میبینی فیروزه ای جانم؟!

حضرت حافظ هم میگوید تو برای من ارزش داشته ای ...بفهم لعنتی ..!!

می بینی؟!

حتی حضرت حافظ هم میداند من نمیتوانم فراموشت کنم...نمیتوانم...

حتی میداند غم نبودنت دارد خفه ام میکند...او میداند و تو نمیدانی؟!

...

حضرت حافظ؟!

میشود امسال در فال فیروزه ای جانم بیاوری یک نفر کیلومترها آن طرف تر دلش لک زده برای یک لبخندت فقط؟!

میشود؟!

و امشبی که دلم یک دقیقه بیشتر از شب های قبل برایت تنگ میشود...

یلدا را به تو باید تسلیت گفت دل جانم!

تسلیت...

اما جناب حافظ....چرا میگویی دوس داشتنش اشتباه بود؟!

مگر نمیدانی من با " او " نفس ها کشیدم...حالا میگویی اشتباه؟!مگر میشود؟! " نه ... "

.....

و اینجا همه چیز یخ زده است ...

حتی یک دل!

و امشبم را هی کش مَدهید که درد دارد ...

شب ها برای من درد دارد ..!!

.

.

.

یلداتون مبارک ..!!:)

یاعلی ❤️✌

۹۵/۱۰/۰۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
دیــوآنهــ _ فیــروزهـــ ایـــ :)

نظرات  (۱)

یلدات مبارک باشه...
خوش به سعادتت که میتونی بری دیدار فیروزه ای مقدس :)
پاسخ:
ممنان...:)
قسمتت بشه ان شاءالله..:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی